Return True - وبمستر خود را به ناهار دعوت کن

وبمستر خود را به ناهار دعوت کن

در سال روزهایی با مناسبت های خاص وجود دارند. هر کدام از این مناسبت ها به منظوری ایجاد شده و یک روز هم برای وبمسترها در نظر گرفته شده.

آیا از این وبسایت لذت می برید؟ آیا یک وبسایت برای خود دارید؟ آیا از اینکه مشتریان شما بدون نیاز به حضور فیزیکی و یا تماس تلفنی قادر به ثبت سفارش و خرید از شما هستند و یا بدون مشغول کردن تلفن قادر به پرسش از شما هستند  لذت می برید؟آیا از ویژگی های وبسایت، نمایش پر زرق و برق امکانات و محصولات و برآورد کردن تمام چیزی که به آن نیاز دارید لذت می برید؟

در سال یک روز وجود دارد تا به شما یادآوری کند چه کسی این امکانات را برای شما فراهم کرده است ( Take Your Webmaster To Lunch ). کسی که با برنامه نویسی و کد بهترین نمایش را برای کمپانی شما فراهم کرده است.

تاریخچه روز " وبمستر خود را به ناهار دعوت کن "

این روز یکی از مجموعه روزهایست که به توماس روی ( Thomas Roy ) نسبت داده می شود. چهره و صدایی آشنا برای بینندگان فیلم و تلویزیون در آمریکا.

این روز ( Take Your Webmaster To Lunch ) به منظور افتخار به وبمسترها شکل گرفت. کسانی که دنیایی که امروز در آن زندگی می کنیم را خلق کردند. با وبمسترها، همه چیز ممکن است.

هر سال آنها به دنبال یافتن آخرین تکنولوژی هستند، تا از به روز بودن و مناسب بودن سرگرمی ها، بازی ها و کسب و کارهای مورد علاقه ما اطمینان حاصل نمایند.
آیا به یاد دارید زمانی که گوشی های هوشمند برای اولین بار شروع به کارهای بزرگ کردند، اما همه ما مجبور بودیم با وب سایت هایی که برای مشاهده دسکتاپ بهینه شده اند کار کنیم؟
این مدیر وب سایت شما بود که یک ظاهر جدید و شیک را برای تلفن همراه شما ایجاد کرد.
بدون کدهای وبمسترهای سخت کوش، فضای اینترنت  جذابیت خیلی کمتری میداشت و یا ما همچنان با .وبسایت هایی که فقط متن دارند سر و کار داشتیم.
چه جهانی میشد!

چگونه این روز را جشن بگیریم؟

با یک تشکر ساده و صمیمانه آغاز کنید. و در ادامه شناختن کار آنها و این حقیقت که شما احتمالا نمی توانید کاری که آنها هر روز انجام می دهند تا شما روز بهتری داشته باشید را انجام دهید.

سالها مطالعه و ساعت های بیشمار آزمایش و کار عملی در کنار هم کاریست که این اشخاص انجام میدهند. اگر نمی دانید که مدیر وب سایت شما کیست، پس وقت آن است که با HR خود چک کنید تا بتوانید از آنها به درستی تشکر کنید.
اگر مدیر وب سایت مورد علاقه شما در یک دفتر کار نمیکند میتوانید با فرستادن یک ایمیل تشکر و یا حتی یک کارت هدیه، قدردان زحماتش باشید. 
کی میدونه، شاید همین حرکت به آن ها یادآوری کند تا سرشان را از کد بیرون آورده و کمی غذا بخورند!

نظرات