Return True - 8 قانون صفحه اصلی وب سایت که باید انجام دهید

8 قانون صفحه اصلی وب سایت که باید انجام دهید

صفحه اصلی، اولین چیزیست که بازدید کننده هنگام مراجعه به وب سایت شما با آن روبرو می شود و احساس وب سایت شما را منتقل می کند. سالانه شرکت ها هزاران دلار به منظور طراحی ( و یا باز طراحی ) صفحه اصلی خود هزینه می کنند. زیرا 

ایجاد یک صفحه اصلی عالی نسبت به سایر اقدامات درآمدزایی تجارت الکترونیکی، درآمد بیشتری ایجاد می کند.

 صفحه اصلی نشان دهنده چهره شرکت شما به دنیاست. افراد با نگاه کردن به صفحه اصلی وب سایت شما ، تجارت شما را درک می کنند. در بسیاری از مواقع مشتریان با مشاهده صفحه اصلی وب سایت، تصمیم به انجام معامله با شما خواهند گرفت و یا به دلیل شلوغی، گیج کننده بودن و یا دلایل متعدد دیگر وب سایت، و در نتیجه کسب و کار شما را ترک می کنند. این یک واقعیت است که صفحه اصلی بیشترین بازدید را نسبت به سایر صفحات وب سایت شما خواهد داشت. صفحه اصلی همچنین با هدایت کاربران به صفحات مناسب (  با ارائه ناوبری بصری ) ، تجربه کاربر وب سایت شما را بهبود می بخشد. بنابراین در حالت ایده آل باید بیشترین زمان را برای طراحی صفحه اصلی صرف کنید تا هر صفحه دیگری!

صفحه اصلی باید شامل چه مواردی باشد؟

در کنار کاربرپسند بودن ، یک صفحه اصلی باید موارد زیر را در بر بگیرد:

فراخوان عمل ( Call to action )

این مهمترین عنصر در یک صفحه اصلی است زیرا این امر به شما در فروش کمک می کند. بنابراین call to action خود را به صورت استراتژیک برای جلب توجه کاربران قرار دهید. به عنوان مثال ، "یک مکان رزرو کنید" ، "اکنون بخرید" ، "بیشتر تماشا کنید" ، "شروع کنید" و موارد دیگر.

تم وبسایت

شما باید ماهیت وب سایت خود را در صفحه اصلی نمایش دهید تا به کاربران کمک کنید تا دقیقاً چیزی که شرکت شما ارائه می دهد را درک کنند. مطمئن شوید که چه نوع وب سایتی را مستقیماً در صفحه اصلی نمایش می دهید.

ویژگی های برندینگ و سایر عناصر پشتیبانی

طراحی صفحه اصلی که به یاد ماندنی و قابل شناسایی توسط کاربران باشد می تواند باعث افزایش آگاهی از برند شود. یک لوگوی به خوبی طراحی شده و پالت رنگی مرتبط با آن به کاربران کمک می کند تا برند را بشناسند. بسیاری از وب سایتهای معروف مانند آمازون ، اپل و تارگت از این کار برای ایجاد شناخت برندهای جهانی استفاده کرده اند.

اهداف نهایی وبسایت

اضافه کردن اهداف و برنامه های شرکت خود در صفحه اصلی ایده خوبیست. این به شما امکان می دهد تا افراد در صورت باور داشتن به این اهداف با آنها ارتباط برقرار کرده و در رسیدن به آنها به شما کمک کنند. همچنین ، مردم صداقت را دوست دارند ، بنابراین فقط اطلاعات صحیح را ارائه دهید.

ناوبری

قرار دادن ناوبری در صفحه اصلی ( و البته تمامی صفحات ) برای هر وب سایتی ضروری است تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی در سایت کاوش کنند. این قسمت به کاربران اجازه می دهد تا با سهولت به صفحات دیگر دسترسی پیدا کرده و هر زمان که بخواهند به صفحه اصلی برگردند.

اطلاعات تماس

صفحه اصلی باید شامل مواردی باشد که کاربران از آن انتظار دارند، مانند ایمیل ، شماره تلفن ، آدرس و موارد دیگر. کاربران می توانند توسط این اطلاعات با شما تماس بگیرند و برای این منظور نیاز به جستجوی اطلاعات تماس شما در جایی دیگر ندارند. همچنین کاربران شما خواهند فهمید چه کسی وب سایت را ایجاد کرده، مدیریت می کند و در برای رفع نگرانی از چه طریقی می توانند با صاحب کسب و کار تماس بگیرند.

لینک های شبکه های اجتماعی

امروز همه از شبکه های اجتماعی برای ارتباط با افراد یا سازمان ها استفاده می کنند.  نمایش لینک حساب های شبکه های اجتماعی شما در جایی که افراد بتوانند به راحتی آنها را پیدا کنند ضروری است. این کار دسترسی شما را نیز افزایش می دهد.

سفارش وتوصیه

افزودن تجربه مشتری های پیشین، به وب سایت شما اعتبار می بخشد. بیشتر افراد براساس تجربیات کاربران دیگر به یک برند اعتماد می کنند. این باعث می شود افراد به جستجوی سایر صفحات در وب سایت شما بپردازند و حتی در نهایت مشتری شوند.

نظرات